ZÁZNAMY WEBINÁŘŮ MICHALA PROKEŠE

Riziko nadužívání technologií

0 Komentářů
Jaká jsou rizika nadužívání technologií a jaké dopady mají technologie na děti?

Proč nepustí dítě mobil z ruky?

0 Komentářů
Proč nepustí dítě mobil z ruky? Algoritmy, dopamin a pravidla.

Jak nastavovat dětem pravidla pro používání mobilu

0 Komentářů
Povíme si, jak nastavovat pravidla dětem pro používání mobilu, a to bez křiku a stresu.

Influenceři a vliv reklamy na děti

0 Komentářů
Kdo je to influencer a jaký mají vliv nejen na naše děti, ale i na nás?

Děti a závislost na mobilu : praktický průvodce pro rodiče

0 Komentářů
Proč vzniká závislost na mobilu a co můžeme dělat jako rodiče?

Jak na "zlobivého" žáka? Funkční analýzou chování

0 Komentářů
Jak pracovat s žáky, na které nic nezabírá? Popis funkční analýzy chování a jejího využití v praxi.

Fake news

0 Komentářů
Co jsou to fake news, dezinformace a jak s nimi pracovat?

Varovné signály šikany a prevence šikany

0 Komentářů
Jak rozeznat varovné signály šikany a představení základních preventivních aktivit.

Prevence kyberšikany ve třídě

0 Komentářů
Co je to kyberšikana a jak na prevenci? Představení mé metodiky, včetně materiálů.

Jak na výchovu? Porozuměním dětskému mozku

1 Komentář
Povíme si, jak nastavovat pravidla dětem pro používání mobilu, a to bez křiku a stresu.

Poškozují technologie dětský mozek?

0 Komentářů
Jak technologie poškozují dětský mozek?
Co je to seberegulace (zvládání emocí) a proč je důležité, aby si děti osvojily schopnost seberegulace Tipy…

Argumentanční fauly

2 Komentáře
Co jsou to argumentační fauly a rizika argumentačních faulů

Jak na náročnou komunikaci s rodiči první díl

0 Komentářů
Velmi konkrétní a praktický webinář na téma náročné komunikace s rodiči.

Jak na náročnou komunikaci - druhý díl

0 Komentářů
Pokračování webináře Jak na náročnou komunikaci. Kratší teorie, o to hlubší ponoření do vašeho konkrétního případu s…

Stereotypy a předsudky

0 Komentářů
Nečekejte žádné moralizování, protože stereotypy a předsudky máme občas všichni. Ale záleží, jak s nimi naložíme v…

Jak na bezpečné klima ve třídě

0 Komentářů
Proč dbát na bezpečné klima a jak vést třídnické hodiny zaměřené na zlepšení klimatu ve třídě.

Jak pracovat s žákem z odlišného kulturního prostředí?

0 Komentářů
Co jsou to kulturní rozdíly a jaký mají vliv na samotné žáky. Tipy přímo do výuky.

Gender a škola

0 Komentářů
Co je to gender a jak je to tedy s těmi různými pohlavími?

Jak pracovat s romským žákem

0 Komentářů
Je etnicita žáka důležitá při pedagogické praxi?
Vztahy ve třídě jsou klíčové pro efektivní vzdělávání.

Jak pracovat se "zlobivým" žákem

0 Komentářů
Vývoj mozku, vliv na chování dítěte a tipy na emoční sebeobranu pro pedagogy.

Jak komunikovat se "zlobivým" žákem

0 Komentářů
Základy nenásilné komunikace, vedení rozhovoru a ukázka konkrétní aktivity pro žáky.

Jak řešit konflikty se "zlobivým" žákem

0 Komentářů
Jak pracovat s konfliktem, jak vést rozhovor s žáky a jak se chovat při konfliktních situacích.

Jak tvořit pravidla pro "zlobivé" žáky

0 Komentářů
Proč jsou pravidla důležitá a jak tvořit pozitivně laděná pravidla.

Jak na náročnou komunikaci s rodiči Prakticky

0 Komentářů
Velmi konkrétní a praktický webinář na téma náročné komunikace s rodiči.

Jak na třídnické hodiny: Prakticky

0 Komentářů
Velmi konkrétní a praktický webinář na téma třídnických hodin

MICHAL PROKEŠ

PŘES 10 LET VZDĚLÁVÁM DĚTI A DOSPĚLÉ
Pracoval jsem na manažerské pozici jako metodik vzdělávacích služeb, dále jako metodik v Národním pedagogickém institutu, nebo jako vedoucí pracovník v projektu vedeném pod Ministerstvem pro místní rozvoj. Spolupracoval jsem jako odborný pracovník s Ostravskou Univerzitou, Univerzitou Palackého v Olomouci a s Vysokou školou Humanitas Praha.

Mám dlouholeté a bohaté zkušenosti z práce s dětmi, s rodiči i pedagogy.

Realizoval jsem dlouhodobé výzkumy zaměřené na školství v Česku, na Slovensku a ve Velké Británii.

Absolvoval jsem výcvik v Montessori pedagogice, ve Feuersteinově metodě instrumentálního obohacování a dvouletý výcvik zaměřený na práci s dětmi s projevy agresivního chování.

Mimo eduall lektoruji pro Místní akční plány, pro města a pro vzdělávací agentury (Město Písek, město Odry, Studio W, AKADEMIA a další).

Pod každým videem naleznete odkaz na tvorbu osvědčení.