Problémový žák v kontextu

protektivních a rizikových faktorů

Pod vedením speciální pedagožky Denisy Pletichové, která má bohaté zkušenosti z oblasti diagnostiky a terapie FIE

Ilustrační obrázek k webináři o práci s problémovým žákem a vlivu rizikových a protektivních faktorů ve škole i rodině
  • Kapacita
    POUZE 100 MÍST!!
  • Cílová skupina
    Webinář je vhodný pro pedagogy z ZŠ, SŠ.
  • Vhodné i pro šablony
    ANO
  • Hodinová dotace
    2 HODINY
  • Záznam v ceně
    ANO
  • Osvědčení v ceně
    ANO
speciální pedagožky Denisy Pletichové, která má bohaté zkušenosti z oblasti diagnostiky a terapie FIE

VÍCE O LEKTORCE ZJISTÍTE NÍŽE NA STRÁNCE

O webináři:

Webinář je určen pedagogům, kteří se chtějí ponořit hlouběji do problematiky poruch chování a získat pevnější oporu pro práci s náročnými žáky. Společně se podíváme na to, jaké charakteristiky může mít tzv. problémový žák, jaké jsou nejčastější příčiny poruch chování a jak je v souladu se školskou legislativou dělit. Zaměříme se nejen na konkrétní možnosti intervence, ale i na širší souvislosti, které chování dítěte formují.

Zvláštní pozornost budeme věnovat rizikovým a protektivním faktorům, jež významně ovlivňují vývoj dítěte – jak ve školním prostředí, tak v rodině. Pomocí kazuistik si ukážeme, jak tyto faktory rozpoznat v praxi a jak s nimi pracovat tak, aby škola mohla být bezpečným a podpůrným prostorem i pro děti, které to mají z různých důvodů složitější.

Webinář je vhodný pro pedagogy ZŠ i SŠ, kteří hledají inspiraci i konkrétní nástroje pro každodenní práci.

Cílem webináře je prohloubit porozumění tomu, proč se některé děti chovají „problémově“ a jak na jejich chování reagovat citlivě, efektivně a s ohledem na širší souvislosti. Účastníci získají nejen teoretický rámec, ale i praktické návody, jak posílit protektivní faktory v životě žáka a minimalizovat vliv těch rizikových – a tím podpořit klima třídy i duševní pohodu všech zúčastněných.
 

NA WEBINÁŘI SE DOZVÍTE:

  • Charakteristiky problémového žáka
  • Příčiny vzniku poruch chování
  • Dělení poruch dle školské legislativy
  • Možnosti intervence
  • Rizikové a protektivní faktory ovlivňující vznik poruch chování
  • Rizika spojená se školou a rodinou problémového žáka
  • Kazuistiky a diskuze
  • Rizika spojená s rodinou žáka

VÝHODY WEBINÁŘE

➜ Připojíte se odkudkoliv

➜ V ceně získáte záznam, který budete mít k dispozici na 30 dní.

➜ Využíváme nejlépe hodnocenou platformu pro webináře - Clickmeeting

JAK TO FUNGUJE?

➜ Po zaplacení obdržíte v emailu odkaz a heslo na webinář

➜ Přihlášení je jednoduché, nemusíte nic instalovat

➜ Připojit se můžete přes počítač, nebo mobilní telefon

ÚČASTNÍK NA PRVNÍM MÍSTĚ

➜ V případě nespokojenosti garance vrácení peněz

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.
speciální pedagožky Denisy Pletichové, která má bohaté zkušenosti z oblasti diagnostiky a terapie FIE

PŘEDNÁŠÍ DENISA PLETICHOVÁ

Aktuálně jsem pedagogem ve druhé třídě, duší jsem ale především etoped a psychoped.

Ráda bych pedagogům předala zkušenosti obzvláště z oblasti diagnostiky a terapie FIE, pracovala jsem šest let v SPC pro mentálně postižené, hojně jsem komunikovala s pedagogy integrovaných žáků v běžné ZŠ, ale i s pedagogy na "speciálních" školách.

Provázím FIE žáky s problémy chování, s LMP a s vývojovou dysfázií.

 
 
 

 

Záznam webináře v ceně

Osvědčení v ceně

Tisíce proškolených pedagogů po celé České republice

+ 40 000 spokojených účastníků

Aktuální témata pro pedagogy – praxe a moderní přístupy ve výuce

Komunikace s lektorem v chatu

Výhody webináře

  • Připojíte se odkudkoliv
  • V ceně získáte záznam na 30 dní, který si můžete prohlédnout kdekoliv a kdykoliv
  • Využívám nejlépe hodnocenou platformu pro webináře - Clickmeeting

Jak to funguje?

  • Po zaplacení obdržíte v emailu odkaz a heslo na webinář.
  • Přihlášení je jednoduché, nemusíte nic instalovat.
  • Připojit se můžete přes počítač, nebo mobilní telefon.
  • Potřebujete vystavit fakturu? Napište na martin@eduall.cz

Účastník na prvním místě

  • V případě nespokojenosti garance vrácení peněz